Hipologia Kategoria Konie chcą nas rozumieć Sport - pilna kwestia formalna

Sport - pilna kwestia formalna

Sport - pilna kwestia formalna

mistrz

Junior Member

2
11-05-2009, 09:24 AM #1
Witajcie

Nie jestem pasjonatem jezdziectwa ani niczego z tym związanego. Jestem tu z innego powodu. Jestem studentem V roku prawa. Jednym z moich przedmiotów jest przedmiot "Sankcje w prawie sportowym". Do jego zaliczenie musze napisać prace zaliczeniową, żeby to zrobić absolutnie konieczne jest abym zapoznał się z aktalnie obowiązującym regulaminem Komisjii Prawa i Dyscypliny (Regulamin postępowania Dyscyplinarnego) PZJ . Jest mi to nieodzowne. Dokumentu tego nie ma ani na stronie PZJ ani na sytronach Związków wojewódzkich. Jeśli ktoś może pomóc w znalezieniu będe bardzo wdzięczny

Jeżeli chcie odesłać mnie do strony PZJ to prosze o dokladni link do dokumentu

Kontak z PZJ (zarówna mailowy jak i telefoniczny) rezulatów nie przyniusł

<t></t>
mistrz
11-05-2009, 09:24 AM #1

Witajcie

Nie jestem pasjonatem jezdziectwa ani niczego z tym związanego. Jestem tu z innego powodu. Jestem studentem V roku prawa. Jednym z moich przedmiotów jest przedmiot "Sankcje w prawie sportowym". Do jego zaliczenie musze napisać prace zaliczeniową, żeby to zrobić absolutnie konieczne jest abym zapoznał się z aktalnie obowiązującym regulaminem Komisjii Prawa i Dyscypliny (Regulamin postępowania Dyscyplinarnego) PZJ . Jest mi to nieodzowne. Dokumentu tego nie ma ani na stronie PZJ ani na sytronach Związków wojewódzkich. Jeśli ktoś może pomóc w znalezieniu będe bardzo wdzięczny

Jeżeli chcie odesłać mnie do strony PZJ to prosze o dokladni link do dokumentu

Kontak z PZJ (zarówna mailowy jak i telefoniczny) rezulatów nie przyniusł


<t></t>

Gaga

Posting Freak

1,127
11-05-2009, 11:11 AM #2
Nie ma takiego regulaminu
Działania Komisji zapeisane są szczegółowo w statucie
http://www.pzj.pl/index.php?module=subje...pageid=132
bodaj od 40 punktu IV rozdziału